Arhiiv

Kodutohter mai 2017
Kodus saab katsetada ka looduslikke vahendeid, näiteks võib pleegitada juukseid sidrunimahlaga ja kaitsta nahka värvi eest kookosrasvaga.
Putukaallergikutel võib putukate hammustamine või nõelamine vallandada ägeda või lausa eluohtliku reaktsiooni. Milliseks see kujuneb, oleneb inimese tundlikkusest ja mürgi kogusest. Putukaallergia võib vallanduda igas eas ning ülitundlikkuse risk suureneb iga järgmise nõelamisega.
Kuigi võiks arvata, et talvel on libedate teede ja katuseräästas varitsevate jääpurikate tõttu vigastusi rohkem, siis tegelikult on vastupidi: just suvel on nii lastel kui ka täiskasvanutel palju igasuguseid traumasid. Uurisime suviste traumade kohta MTÜ Rahvakoolitus Elu esmaabikoolitajalt Margit Pärnalt.
Kodutohter aprill 2017
Statistika järgi liidavad abikaasasid samasugused väärtushinnangud, truudus ja hea seks. Matkad ja romantilised üllatused lisavad kooselule värve.
Lahutus on raske mõlemale poolele. Kui peres on aga lapsed, peavad lahutavad vanemad oma erimeelsused lahendama nii, et nende järeltulijad ei kannataks. Selleks tuleb eelkõige silmas pidada laste huve, mitte enda omi. Kuidas seda teha, räägib paari- ja pereterapeut Marlen Tammsaar-Ojamets.
Terviseteadlikud kinnitavad, et pole kasulikumat asja kui nisuoras. Samad allikad teatavad, et nisu on nagu suhkurgi valge surm ja seda ei peaks sööma mitte mingil kujul. Kus on tõde?
Kodutohter märts 2017
Isegi kui tita saabumiseks on hoolikalt valmistutud, võib pärast sünnitust tekkida vastsündinu tervise kohta hulk küsimusi. Levinumatele muredele aitab lahendust otsida Ida-Tallinna keskhaigla ämmaemand Mariliis Hunt.
Tavaliselt on kõige raskem alustamine. Mõned nõuanded, kuidas haarata härjal sarvist.
Õhtusöök on soovitatud anda vaenlasele, ent see pole tark tegu, sest tühi kõht ei lase sõbal silmale tulla. Päeva lõpus on mõistlik võtta kerge eine, sest keha palju energiat enam ei vaja. 
Kodutohter veebruar 2017
Jalgade veenilaiendid tuletavad end meelde tavaliselt siis, kui kevad taas sääred paljaks koorib. Ent see ei ole sugugi suvehaigus, vaid tahab ära- ja vaoshoidmist ka külmal ajal.
Aasta alguse lubadused hakkavad juba ununema. Kui aga üks sinu lubadustest oli alustada uuesti trennis käimisega, tasub seda kohe täitma hakata. Ära oota homset – tee plaan ja asu viivitamata asja kallale!
Talv võib nii mõnegi inimese kannatlikkuse proovile panna – pimedat ja rõsket aega jagub meile ju rohkem kui pooleks aastaks. Seega tuleb selle lõputuna näiva tuksumise mahenduseks üles leida vanad või uued, olgu need unustatud või veel avastamata viisid, kuidas pikkadesse pimedatesse päevadesse rõõmu ja valgust sisse meelitada.
Kodutohter jaanuar 2017
Kui kätte jõuavad üleminekuaastad, ohkavad paljud naised kergendatult, et enam pole vaja sidemeid osta ja koos kuupuhastusega jäävad ära ka igakuised meeleolu kõikumised. Omad probleemid on aga ka selles eas, tuleb vaid osata neist võitjana välja tulla. Mis on menopaus ja kuidas seda ära tunda, uurisime Ida-Tallinna keskhaigla günekoloogilt Aira Perilt. 
Mees ei taha olla 40+, vaid ikka endiselt 40–. Teeb trenni edasi või hakkab üle pika aja taas ennast vormi ajama. Üks asi on lihased-liigesed-kõõlused. Aga kas ja kuidas süda kogu sellele valule vastu peab?
Me soovime oma lastele parimat, kuid kahtleme sageli, ega me liialt järele andes neid ära ei hellita või keelates kammitse. Tänapäevaste kasvatusmeetoditega kaldume tavaliselt siiski lapsi üle hellitama. Kuidas aru saada, kui oleme oma järeltulijate vastu ülemäära helded ja laseme neil pahandustest liiga kergelt välja tulla?
Kodutohter 2016 12
Hoolimata uue aja suurest taimetoidutuhinast jääb ka liha enamiku toidulauale. Mis oleksid jõulud ilma seaprae ja hapukapsata?! Kui süüa liha mõistlikult, siis ainult sellest ei johtu ei ülekaalu- ega vähioht. 
Naistearstiga on nagu hambaarstigagi: otsitakse pikalt seda õiget ja enne visiiti kardetakse natuke. Kui tihti ja mis põhjusel peaks günekoloogi poole pöörduma, uurisime Ida-Tallinna keskhaigla arst-residendilt günekoloog Maria Lepikult.
Lastele ja noorematele ütleme aina: "Kuhu sa nii paljalt lähed? Müts pähe, kindad kätte, sall kaela!" Seda tasub aeg-ajalt meelde tuletada endalegi, sest külm, niiske ja tuuline ilm paneb proovile ka meie lihased, närvid ja liigesed.