Lähiaastatel hakkame Eesti teedel nägema üha rohkem elektriautosid, kuna nende ostmist plaanivate inimeste arv kasvab ning ka autotootjad jälgivad kiiresti kasvavat nõudlust seades fookuse just elektri jõul sõitvate autode väljaarendamisele.
Lähima viie aasta jooksul kaalub elektriauto ostmist 22% Eesti inimestest ning lähima kümne aasta jooksul kavandab seda 36%, selgus Citadele panga ning uuringufirma Norstat Baltikumis läbi viidud küsitlusest.
Järgmiste aastate jooksul on tõenäoline, e
Circle K ja Enefit Volt avasid täna Circle K Järve teenindusjaamas elektriautode järjekordse ülikiirlaadija.
„Sisepõlemismootoritega sõidukite ja transpordisektori koguenergia vähendamise vaates on Eesti puhul kõige efektiivsem panustada elektriautode k
Kuigi lähima kümne aasta jooksul kaalub elektriauto ostmist 36% Eesti inimestest, siis võrreldes lätlaste ja leedukatega jääb see number kõige madalamale ning ka põhimõtteliselt elektriautode vastaseid on Eestis kõige rohkem, selgus Citadele panga ning uu
Balti riikide elanikest on leedukad need, kes kõige tõenäolisemalt valiksid säästvamad transpordivahendid ja ostaks just sellise elamispinna, kus on võimalik elektriautosid laadida, selgus Schneider Electricu tellitud uuringu tulemustest.
Kas elektriauto on loodussõbralik? Eestis esialgu eriti ei ole. Ehk: Kas tasub?
Hyundai Kona Electric maksab 39 990 eurot, kõige lahjema bensiinimootoriga ja algelisema varustusega Hyundai Kona (1,0 T-GDI GMT Comfort) 16 990 eurot.
Elektriautod levivad kiiresti. Samas sulanduvad need ka üha paremini üldisse pilti: elektriautod arenevad, nende kasututusmugavus ja laadimisvõimalused paranevad kogu aeg.
Citadele pank korraldab kolmandat aastat järjest elektriautode ostu huvi uuringut. Kui möödunud aastal leidis Baltimaade ülene uuring, et 54% eestlastest kaaluksid uue auto ostmisel just elektriautot, siis tänaseks on see number langenud 50% peale.