Sõitsime järjekordselt Ivalo testirajale talve otsima ja ühtlasi uurima, milline mullustest tähtsamatest uudisautodest on väärt 2020 Talveauto tiitlit.
Eelmises TMis avaldatud Talvetesti esimese poole järel on paremad üsna võrdsed, kuid vahe viimasega on pikaks veninud. Kuid pooled punktid on veel jagamata, nende seas kõik soojenduse ja juhitavusega seotud katsed.
Soodus hind pole see, mis elektriautodele mõeldes esimesena meelde tuleb, aga siiski – Hiinast pärit MG 4 on peaaegu veerandi jagu odavam kui Volkswagen ID.3.
Uued pistikhübriidid on kallid ja nelikümmend tuhat eurot on suur raha – sellest jääb aga veel väheks, edevama varustusega võib hind ka üle viiekümne tuhande minna. Aga kui odavamad ei pane silma särama?
Tehnikamaailma talveteste on tehtud juba aastakümneid. Selle ajaga on saanud selgeks, milliseid omadusi põhjamaises talves autolt nõutakse. Ühtegi täiuslikku pole veel leitud.
Maailm muutub, üha rohkem räägitakse elektriautode võidukäigust. Siiski on bensiinimootoriga keskmise suurusega universaal veel aastaid paljudele parimaks valikuks.
Soliidsest hinnaklassist suure akuga nelikveolistelt elektriautodelt võiks oodata paljutki: kiire soojenemine, tubli suutlikkus ja suur sõiduulatus teevad talveauto mugavaks.
Kolmteist sportlikku elektriautot, ringrada ja piisav hulk mõõteseadmeid. On aeg kindlaks teha, kes valmistab ringraja jaoks kõige edevama täiselektrilise auto.
Kuidas elektriautod ringrajal hakkama saavad?